30 Mart 2014 Pazar

Daima sevgiler...

   ''Ben de yukarı baktım ve camdan oluşan bir kar topu gibi dev bir kubbenin altındaydık ve Mark müthiş beyaz yıldızların yalnızca kubbenin siyah camındaki birer delik olduklarını ve cennete gittiğinde camın kırılıp gideceğini, yıldız bir kağıttan başka bir şey kalmayacağını, bunun her şeyden daha parlak olacağını, ama gözlerini acıtmayacağını söyledi. Muazzam, açık ve güçsüzce sessizdi ve kendimi çok küçük hissettim.
   Bazen dışarı bakıyorum ve birçok insanın karı gördüğünü düşünüyorum, tıpkı başka birçok insanın daha önce benim okuduğum kitapları okuduğunu düşündüğüm gibi. Ve o şarkıları dinlediğini. Bu gece nasıl hissettiklerini düşünüyorum.
   Sanırım tüm demek istediğim tüm bunların çok tanıdık geldiği. Ama tanıdık gelmeleri benim olmalarından kaynaklanmıyor. Bildiğim, bir başka çocuğun da böyle hissetmiş olduğu. Dışarısı bu kadar huzurluyken ve sen istemediğin halde her şeyin hareket ettiğini görüyorken ve herkes uykudayken. Ve tüm okuduğun kitaplar başka insanlar tarafından okunmuşken. Ve tüm sevdiğin şarkılar başka insanlar tarafından dinlenmişken. Ve tüm bunları mutluyken düşündüğünde, harika hissedeceğini biliyorum, çünkü bu 'bütünlüğün' tanımı. ''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder